Υγιεινή Ύπνου

Η υιοθέτηση καλών συνηθειών ύπνου μπορεί να είναι χρήσιμη στη θεραπεία πολλών διαταραχών του ύπνου.

  • Αποφύγετε τον ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Προσπαθήστε να μην περνάτε πολύ χρόνο ξύπνιοι στο κρεβάτι σας.
  • Η άσκηση 3-4 ώρες προ του ύπνου είναι θεμιτή.
  • Διατηρείστε σταθερό πρόγραμμα κατάκλισης και αφύπνισης όλη την εβδομάδα.
  • Μην καπνίζετε μετά τις 7μμ.
  • Περιορίστε την κατανάλωση καφεΪνούχων και αλκοολούχων ποτών.
  • Απομακρύνετε το ρολόι και μην βλέπετε την ώρα όταν ξυπνάτε το βράδυ.
  • Διατηρήστε το δωμάτιο σας καθαρό, σκοτεινό, ήσυχο, με σωστή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια της νύχτας.
  • Καθιερώστε μια ρουτίνα πριν τον ύπνο σας.
  • Μην σκέφτεστε τα προβλήματα σας, όταν ξαπλώνετε.
  • Αποφύγετε να κοιμάστε σε περιβάλλον με το οποίο δεν είστε εξοικειωμένος.
  • Χρησιμοποιέιτε την κρεβατοκάμαρα σας μόνο για να κοιμάστε και να κάνετε έρωτα.

Εάν όλες οι παραπάνω οδηγίες αποτύχουν να σας προσφέρουν έναν καλό ύπνο συζητήστε με κάποιον ειδικό.

αϋπνίες, προβλήματα ύπνου
Υγιεινή Ύπνου

Διαταραχές ύπνου

Πληροφορίες κ ορισμοί

Ζητήστε ραντεβού

Εάν χρειάζεστε ραντεβού ή να ρωτήσετε οτιδήποτε σχετικά , είμαστε στη διάθεσή σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί  μας.

Αποστολή Μηνύματοςclear